“Try to learn to breathe deeply, really to taste food when you eat, and when you sleep, really to sleep. Try as much as possible to be wholly alive with all your might, and when you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough.”
— Ernest Hemingway
Tuesday, November 20, 2012

Σοκοτόπουλο


Δεν ξέρω για σας, αλλά για μένα το "σοκοτόπουλο" ήταν μια γευση - απωθημένο, μια γευση που ήθελα να τη δοκιμάσω πολλά χρόνια, από τότε που μου μπήκε η ιδέα από την ταινία chocolat. Δεν το τολμούσα όμως, γιατί πάντα τελευταία στιγμή δίσταζα, πιστεύοντας πως θα είναι αποτυχία και θα πάει χαμένο το κοτόπουλο... :p

Με αφορμή όμως αυτό το blog ήταν μια καλή ευκαιρία επιτέλους να το δοκιμάσω! Οπότε το είπα και στη spirou και αρχίσαμε να ψάχνουμε για συνταγές. Η μαμά συνταγή προέρχεται από την φυλή των Αζτέκων, των πρώτων καλλιεργητών των κακαόδεντρων. Περιλαμβάνει πάνω από 20 υλικά και είναι πανάρχαια! Ε, οκ είπαμε ας κάνουμε κάτι πιο απλό και λιγότερο επώδυνο για το στομάχι... Οπότε και βρήκαμε την συνταγή αυτής της θείτσας που το έχει απλουστεύσει αρκετά, κρατώντας τα βασικά του στοιχεία και χωρίς να το "μπασταρδεύει" ( υπήρχαν άλλες συνταγές με μερέντα και φυστικοβούτυρο).

Διαδικασία και συμπεράσματα στο απο πάνω βίντεο, το μόνο που έχω να προσθέσω από μεριάς μου είναι ότι για το δικό μου γούστο τουλάχιστον ήθελε και μια κουταλίτσα ζάχαρη (ή λίγο κέτσαπ ή ίσως και merenda γιατί όχι...) γιατί το κακάο πικρίζει λίγο. Κατά τα άλλα, είναι μια δυνατή συνταγή για ένα ξεχωριστό γεύμα!

Και εις άλλα με υγεία!

spirou: ας σημειωθεί ότι δε μου πολυαρέσει έτσι κι αλλιώς το κοτόπουλο!


8 comments:

Ερμής said...

Τρέμε Μαμαλάκη!
Μ'αρέσει πάντως η διπλωματική ειλικρίνια της σπιρού: "Δεν θα το ξανατρωγα αλλά είναι ωραίο..."

mahler76 said...

σκιάζομαι ακόμα και να δώ το βίντεο είναι η αλήθεια...
Καλά μαγειρέματα πάντως :)

spirou said...

Χαχαχα κι όμως, όταν ο Γιώργος, στη δεύτερη μερίδα του πρόσθεσε μερέντα και φυστικοβούτυρο και έδωσε και σε φίλο του, ήταν πολύ καλύτερο και ο φίλος δεν κατάλαβε ότι έτρωγε σοκολάτα!!

spirou said...

Ευχαριστούμε mahler!!

Veron said...

1) Ποοοοολύ κρεμμύδι... <)
2) Να κι ένα πιάτο, για ένα back-up πλάνο, μη μείνουμε νηστικοί βρε αδερφέ!!!
3) Και ο αφοπλιστικός "συμβιβασμός" (καθόλου θα έλεγα!): τουλάχιστον δεν είναι αηδία... :P

Spirou, είσαι υπερβολική! :)

spirou said...

χαχαχαχα το έχω αυτό κακό! χαχαχαχαχα

marimar said...

Σπυρού μου, η σοκολάτα δεν μου είναι άγνωστη ακόμη και μέσα στο δικό μας στιφάδο. Όχι πολύ, ένα κυβάκι ας πούμε σε μέγεθος. Το ίδιο έχω βάλει και σε συνταγή τσίλι κον κάρνε. Αλλά όχι σκέτο κακάο. Σοκολάτα υγείας ή κουβερτούρα. Η συνταγή σας ήθελε λίγη ζάχαρη για την ντομάτα έτσι κι αλλιώς οπότε θα ισορροπούσε το πικρό του κακάο. Αλλά τι στα λέω αφού δεν πρόκειται να ξαναδοκιμάσεις;
Φιλάκια

spirou said...

αχ μόλις τώρα είδα το σχόλιο βρε marimar, αλλά γέλασα με την ψυχή μου! Ναι,δε θα δοκιμάσω, αλλά είναι καλό να το ξέρω και ίσως κάποτε, πού ξέρεις...!

 
;