“Try to learn to breathe deeply, really to taste food when you eat, and when you sleep, really to sleep. Try as much as possible to be wholly alive with all your might, and when you laugh, laugh like hell. And when you get angry, get good and angry. Try to be alive. You will be dead soon enough.”
— Ernest Hemingway
Thursday, December 27, 2012

Ακροβάτες απ'το Πεκίνο

Μετά από ένα ψιλοαποτυχημένο Photo Challenge και μια απουσία λόγω γιορτών και πυρετού, επιστρέψαμε με κάτι που μας εντυπωσίασε!!


Το βράδυ των Χριστουγέννων μας πρόσφερε η φίλη μου η Μαγδαληνή με τον φίλο της, δύο εισητήρια για το Splendid, το show με ακροβάτες από το Πεκίνο. Ο Γιώργος ενθουσιάστηκε, εγώ ήθελα πρώτα να το δω για να κρίνω,γιατί, όταν τα έβλεπα αυτά στην τηλεόραση μικρή, τα βαριόμουν. Φτάσαμε στο θέατρο Badminton βρήκαμε τη Μάγδα και μείναμε έκπληκτοι από το πόσος κόσμος είχε έρθει να το δει. Και καλά έκαναν! Η παράσταση ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ! Κάθε 5 δευτερόλεπτα αναφωνούσαμε "πώς το κάνουν!; Αποκλείεται να είναι αληθινό!" και χειροκροτούσαμε τους απίστευτους αυτούς ανθρώπους, που με μεγάλη πειθαρχία έχουν μάθει στο σώμα τους να κάνει πράγματα που εμείς ούτε τα φανταζόμαστε. Όλη η διοργάνωση ήταν πολύ καλή (θυμάμαι στο CATS δεν είχε καμία σχέση η οργάνωσή με το Splendid). Η μουσική άρεσε σε όλους κι εμένα μου άλλαξε την άποψη που είχα ως τώρα, πως η κινέζικη μουσική είναι βαρετή. Οι μελωδίες μου άρεσαν ίσως περισσότερο κι απ'τα ακροβατικά. 

Τα κοστούμια ήταν ονειρεμένα, τα διάφορα ακροβατικά θεαματικότατα και αυτή ήταν από τις ελάχιστες στιγμές που παραδέχομαι πως ο άνθρωπος είναι ένα εκπληκτικό ον και μπορεί να κάνει θαύματα.
Ενώ πήγα "κρατώντας μικρό καλάθι", έφυγα με ένα τεράστιο χαμόγελο και την ψυχολογία μου στα ύψη. Ευχαριστούμε Μάγδααααααα!!
Δυστυχώς δε μπορούσα να τραβήξω βίντεο μέσα στην παράσταση, τραβήξαμε όμως πριν και μετά και βρήκα και μια ωραία playlist στο Youtube με βιντεάκια από όλα όσα κάνουν οι ακροβάτες. 

0 comments:

 
;